Prepared Society Forum banner
1 - 20 of 26 Posts

·
Registered
Joined
·
6,764 Posts
If the clouds clear out, I'm going to get a lounge chair out and hope the aurora give me a good show. :D
 

·
Scavenger deluxe
Joined
·
6,686 Posts
Discussion Starter · #3 ·
I'm drinking salty dogs for the apocalypse..LOL
 

·
carl.net
Joined
·
73 Posts
This solar event can be compared to a magnitude 2 earthquake in rural California. AKA no news to report requires the media to elevate something to newsworthy stats... (Grin)
 

·
The wanderer
Joined
·
4,350 Posts
Guess we stand a good chance of seeing some pretty nice northern lights tonight, way up here almost within sight of the Canadian border, in NW Montana! (Hey, naekid, we're waving at you over there in Calgary, can ya see us?)

So far the sky is clear.

btw, we're keeping the laptop computers and camera memory cards in the (metal) gun safe ("farraday cage") just in case...except for when we're using them...like I am right now!

I'm wondering about EMP-like effects. I guess we'll know soon! This time, anyway!
 

·
YourAdministrator, eh?
Joined
·
8,000 Posts
I'm gonna take a spin a little north when it starts getting dark to see if I can see something outside of the city-lights. If y'all don't hear from me in the mornin' it means that I am still a'hoofin' it back towards home :eek:
 

·
Meoww
Joined
·
643 Posts
Well its 2:30 am and nothing. Live to close to city to see any lights :cry:
 

·
Registered
Joined
·
6,764 Posts
It was overcast here. :( But it looks like there is another opportunity tonight. Hope the sky clears. :)
 

·
Premium Member
Joined
·
1,733 Posts
Its the beginning of the 11 year solar cycle next year, for us DX Ham radio operators the solar activity is welcome, better propagation and longer contacts. Bring it on, oh, I will be in the bunker making contacts on my gear.:D
 

·
Comic Relief Member
Joined
·
980 Posts
Nothin' down here so far.... business as usual. :eek:
 

·
The wanderer
Joined
·
4,350 Posts
No northen lights here at all, at least up until 2:00 AM. Slept after that. Stars were clear and bright, though!

Maybe tonight?
 

·
Registered
Joined
·
6,764 Posts
We're overcast and rainy. :( Oh well. Maybe the next CME will give us a show.
 

·
Scavenger deluxe
Joined
·
6,686 Posts
Discussion Starter · #16 ·
It's over.stow the survival guns and beans until next one.LMAO
 

·
Registered
Joined
·
1,922 Posts
I guess I slept through it in the Flying J Truckstop.:dunno:
 

·
The wanderer
Joined
·
4,350 Posts
Okay...the sun "cried wolf" this time, but...

Keep on prepping! Ya never know! :nuts:
 

·
Scavenger deluxe
Joined
·
6,686 Posts
Discussion Starter · #19 ·
Burning telegraph lines.......think about what there is to burn nowadays?
 

·
Registered
Joined
·
1,240 Posts
Yup. One false alarm after the other until.....................
 
1 - 20 of 26 Posts
Top